Wednesday, January 14, 2009

"ahlan wa sahlan wa marhaban bikum.."

Ini merupakan coretan pertama saya sebagai seorang 'blogger'. Sebenarnya hasrat untuk membuat blog sendiri telah lama berkocak didalam hati, namun disebabkan oleh kekangan-kekangan sebagai seorang mahasiswa, hasrat tersebut terpaksa di'koma'kan untuk beberapa ketika. Walaupun pada awalnya saya agak keberatan untuk melahirkan sebuah blog dan sebolehnya hendak menjauhkan diri daripadanya kerana berpendapat saya belum mampu mengendalikannya, namun atas dasar dan semangat untuk berkongsi gugusan fikiran, cebisan pendapat dan ekspresi pandangan, saya rasa blog merupakan salah satu jalan yang terbaik untuk melakukannya. Saya akan menulis berdasarkan kaca mata seorang mahasiswa melalui pengamatan, pengalaman dan pengetahuan yang saya miliki, sebolehnya dalam segenap isu - politik, ekonomi, agama, bahasa, bangsa, negara, dunia dan sebagainya. Kepada semua pengunjung blog ini, adalah diharapkan anda semua dapat membaca dan menilai dengan fikiran yang terbuka. Kemungkinan ada antara tulisan saya yang tidak disenangi dan berlaku kesilapan fakta. As a human, i'm not perfect. I do mistakes here and there without realize it. But i will try my best in order to minimise those mistakes, insyaAllah. Adalah menjadi harapan saya agar anda dapat memberikan teguran, kritikan dan komen yang membina agar sama-sama kita dapat menjana suatu wacana pemikiran yang unggul dan terampil.
asraf khamis

7 comments:

  1. Gtu....blog yg sangat berintelek..hahaha..bgus! bgus! haha!

    ReplyDelete
  2. This is so cool...blog Acap..hehe
    rajin2 la mnaip ye...
    Politics...ko kan power bab2 ini..haha

    Aku bookmark blog ni..jgn mengecewakan ye..hehe

    All The Best..

    ReplyDelete
  3. http://nazirulhazim.blogspot.com/

    ak suke care die xplain whateva he wants to explain.xsemestinye ak stuju tp suke care die mengexpress kan idea die...haha

    check it out...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. oit.. jangan skema sangat bleh tak????

    ReplyDelete
  6. 1st tym buat????
    ok gak r...
    not bad...ade isi die..

    ReplyDelete